Discussion

Armstrong settles libel case with British newspaper

Updated: June 30, 2006, 6:25 PM ET
Associated Press

LONDON -- Lance Armstrong settled his libel case against a British newspaper over doping allegations Friday after winning a preliminary court ruling.

The seven-time Tour de France champion sued The Sunday Times over a June 2004 article that referred to a book, "LA Confidential -- The Secrets of Lance Armstrong."

The High Court in London ruled in favor of Armstrong in a pretrial motion, saying the article "meant accusation of guilt and not simply reasonable grounds to suspect."

Later, ...

Read full story

Comments

You must be signed in to post a comment

Already have an account?

ALSO SEE

ESPN TOP HEADLINES