Discussion

Lance Armstrong, UK paper settle

Updated: August 25, 2013, 9:44 AM ET
Associated Press

LONDON -- British newspaper The Sunday Times has reached a settlement with Lance Armstrong after suing the disgraced cyclist to recover damages from a libel settlement.

The paper paid Armstrong 300,000 pounds (now about $470,000) in 2006 to settle a case after printing claims that he took performance-enhancing drugs.

But confirmation that Armstrong led a massive doping program on his teams came last year from a U.S. Anti-Doping Agency report, prompting a confession by the American, ...

Read full story

Comments

Use a Facebook account to add a comment, subject to Facebook's Terms of Service and Privacy Policy. Your Facebook name, photo & other personal information you make public on Facebook will appear with your comment, and may be used on ESPN's media platforms. Learn more.


ESPN TOP HEADLINES

MOST SENT STORIES ON ESPN.COM